Dotazy k reklamaci

Kam zaslat reklamované zboží?

Zboží zašlete na adresu: Truck Data Technology, U Trati 886/52, 100 00, Praha 10 mapa

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, můžete vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Zboží musí být vráceno prodávajícímu kompletní, v původním obalu, a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Podnikatel nemá ze zákona právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů a tedy vrátit zboží! Více informací a podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.

Co dělat, když chci zboží reklamovat?

Zavolejte nám na číslo 733 785 655, nebo napište na email info@truckmall.cz 

Co vše je třeba k reklamaci?

K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, také i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.

Jak dlouho bude trvat reklamace?

Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies