Dotazy k reklamaci

Kam zaslat reklamované zboží?

Zboží zašlete na adresu: Truck Data Technology, U Trati 886/52, 100 00, Praha 10 mapa

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, můžete vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Zboží musí být vráceno prodávajícímu kompletní, v původním obalu, a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Podnikatel nemá ze zákona právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů a tedy vrátit zboží! Více informací a podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.

Co dělat, když chci zboží reklamovat?

Zavolejte nám na číslo 733 785 655, nebo napište na email info@truckmall.cz 

Co vše je třeba k reklamaci?

K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, také i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.

Jak dlouho bude trvat reklamace?

Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím