Rukověť řidiče pro země Evropské unie a Českou republiku.
Nařízení 561/2006 a 165/2014 AETR a české předpisy do kabiny
V publikaci je zpracováno a vysvětleno nové nařízení (EU) 165/2014, které od 2. března 2015 nahrazuje dřívější nařízení (EHS) 3821/85.
Nařízení (ES) 561/2006 je aktualizováno podle změn uvedených v nařízení (EU) 165/2014.
Látka obou základních předpisů(561/2006 a 165/2014) je zpracována tak, že pro všechny důležité články předpisů je jednak uvedeno znění předpisů jednak výklad.
Rozsah publikace je výrazně rozšířen, tím je umožneno uvést řadu příkladů a návodů pro praxi.
Katalog pokut BAG v Německu v roce 2015(důležité položky) aj.
Obsah:
Předpisy pro práci osádek: Dohoda AETR, nařízení (ES) 561/2006 a nařízení (EU) 165/2014
Inteligentní tachograf
Karty řidiče
Kontroly a sankce
Práce s tachografy
Činnosti řidiče a časové skupiny
Organizování činnosti řidiče
Kontroly dodržování nařízení 561 a 165
Přehled pravidel práce osádek
Doprava podle výjimek nebo na niž se nevztahuje nařízení 561 pro vozidla registrovaná v ČR a přepravy na území ČR
Potvrzení o cinnostech
Analogový tachograf
Digitální tachograf
Schvalovací značka
Z předpisů z Německa
Co je např. nové v Nařízení do kabiny 8. vydání proti 7. vydání:
- Rozšířený výklad tachografových předpisů 561, 165, AETR a dalších)
- Výklad dokumentu TRACE a Pokynů EK č. 7 a č. 8
- Prováděcí nařízení EU pro inteligentní tachograf (začne se zavádět od března 2019)
- Dodržování pravidel pracovní doby řidičů v návaznosti na pravidla nařízení 561
- Používání režimu OUT OF SCOPE v praxi
- Tabulka „Shrnutí pravidel nařízení 561“ pro usnadnění práce řidičů
- Kontrola týdenních odpočinků ve Francii.
- Německo-český slovník přestupků a pokut pro porozumění postihům v Německu.
Příručka je určena řidičům velkých vozidel.
Pro autoškoly, dopravce, dispečery a řidiče je publikace rukovětí pro jejich práci.
Svým obsahem i praktickými pokyny je vhodnou pomůckou pro vedoucí doprav, dispečery, učitele školicích středisek, odborné školy a státní orgány.
Řidiči malých vozidel (do 3,5 t a do 9 osob včetně řidiče), speciálních vozidel a řidiči, kteří pracují podle výjimek nařízení 561, najdou pravidla své činnosti v kap. 11.